To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, June 13, 2005 8:21 PM
Subject: Re: [Internauta] P3 (P50) de Linux ... a, e, i .....

En/na Pere Castells ha escrit:

P.D.: Si que volia dir, que no em considero esclau ni vull ser-ho de ningú .... he dit de ningú (ni de lo lliure, perquè també es pot ser esclau d'això). Les coses que m'agraden les compro i punt. Ja siguin amb diner o com idees. Esclaus ho som tots o ningú. Hi ha moltes formes de ser esclau. Aquest vocabulari no m'agrada ... quedi clar, feu mal, així no es ven (alguns espanten, mes que animen)

:-)   A mi em va passar el mateix...
Fa un any tenia el SuSe 9.2 i el vaig esborrar emprenyat, però no
es pot deixar d'apendre coses noves per culpa d'alguns.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]