To: <llista@internauta.net>
Sent: Friday, March 24, 2006 11:33 AM
Subject: Re: [Internauta] Aplec del Internauta 2006

Bon dia colla!

A mi també m'agradaria afegir-me a la trobadeta, però a mesura que s'apropa
l'estiu, l'agenda, electrònica això sí, està més farcida i per tant
ocupada en caps de setmana, però per mi seria un plaer afegir-me a la trobada.

Malgrat estar relativament proper al lloc de la trobada de l'any passat, si us amoina el tema del soparet+descans, potser la fonda Europa no seria una mala idea! La setmana passada vaig estar per allà dinant, i com sempre, un valor segur de cuina una mica en la linea de "tota la vida", encara que vaig provar
algun plat que...mmmm..boníssim.

De totes maneres, segur que per allà el dominis de Sort i voltants, hi hauria algun lloc en el que fruir d'una bona companyia, una bona taula, i llocs per dormir. Qui sap, potser podriem fer una visita conjunta al Museu de l'Alfons!

Salut i bons àpats!

Josep (de Barcelona)

Quoting Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

Llista del Aplec

- Josep M Puig
- Kiqu
- Jordi Manchon
- Erinska
- Ermengol Bota
- Jaume Isal
- Pere Castells
- Òscar Escuder

Per confirmar i amb ganes de venir:

- Txerra
- Lo Maki
- Roine

Per tal de anar quadrant seria interessant que digueu d'on sou.