Hola de nou!

Entenc perfectament el que dius, Pere...però com que també es deia de variar
de llocs...i plegar tard, beure i conducció, mala combinació. I pensant en
tecla alta, un altre lloc que em ve a la punta dels dits: el far del Cap de
Creus es va dir que tenia allotjament i uns currys "estupendus", oi? :-)

Home, lo de Josep de Barcelona, queda una mica pressumptuós, i som molts a
repartit el títol. Si vols ho canviem pel "els dels avions", hehe. Amb fotos
com aquesta, em sembla a mi que és per recordar-ho:
http://www.aviationcorner.net/show_photo.asp?id=956

I per cert, i ajuntant coses, part d'aquesta afició ve perque algun company de
llista va anunciar per aqui una exhibició d'avions a Sabadell, i jo hi vaig
anar...i em va agradar tant que...ara ho faig ben sovint aixo`d'anar a veure
avions!

I com que hi ha algú més que li agrada, doncs dir per aqui, que el 6 de maig,
tenim una colla d'avions en una exhibició prou particular:

http://www.redbullairrace.com/

I ben espectacular!!!

Fins aviat,

Josep

Quoting Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:

Eiiiiiiii, Josep ... sincerament en sembla una excel·lent idea la Fonda Europa (que no Espanya com vaig dir) ... si senyor !!!

com també la d'anar a Sort ... .. el problema que hi veig es (i no ho dic per nosaltres) es la despesa addicional ... per sort, aquesta llista hi ha gent de tots tipus (econòmics, físics, polítics, socials, etc) ... però un cop ens trèiem de la taula i del ordenador es diferent ... un sopar lluny (no ho dic per nosaltres, al contrari) ... representa apart de sopar, l'hotel, la benzina, el dinar de l'endemà ... etc ....

Insisteixo, no ho dic per mi .... nosaltres encantats ... com fer una cargolada a Lleida ... no dic l'ilusió que em faria ...

En fi, anem dient ... algo quallarà ... de moment Josep (de Barcelona ;-) t'apunto a la llista dels que volen però que han de confirmar mes endavant .. d'acord? això si, que aquesta llista no sigui la majoritària ... a primers de Maig s'ha de concretat per fer reserves i mes si som colla .. ha d'haver mes compromís, tot i que entenc que no tothom esta en disposició ... la feina es la feina ...

agraïts (en nom de tots, soc un mes) per la vostra col·laboració

"Pere" .... Cassà de la Selva

Nota pel Alfons Dolça: tinc la reserva feta per Setmana Santa a Sort i visitarem el museu .... Alfons, amenaço, vindré, amaga el gat !!! ;-)