Per tal de posar-la al dia ... m'han passat mes adreces:

Llista pel Aplec

- Josep M Puig (Ametlla del Vallès)
- Kiqu (Arenys de Mar)
- Jordi Manchon (Barcelona)
- Erinska (Manresa)
- Ermengol Bota (Barcelona)
- Jaume Isal (Gavà)
- Pere Castells (Cassà de la Selva)
- Òscar Escuder (Barcelona)
- Josep Tomàs (Barcelona)
- Montserrat Garriga (Terrassa)

Per confirmar i amb ganes de venir:

- Txerra (Barcelona)
- Lo Maki (Lleida)
- Roine (Euskadi)
- Willy (Banyoles)

Com tenia que ser, guanyen els de Barcelona i rodalies

.. si ningú mes s'apunta podem posar un dia fix i anar organitzant l'Aplec .. os sembla be si ho deixo per després de Setmana Santa? ... però .... i si apunteu el 27 de Maig? .... sembla que es el dia que mes gent està lliure .. compta, només es una data ... per tal de estar tots junts es farà quant calgui ... ... m'han dit que dilluns dia 5 de Juny es festa a Barcelona (i potser altres llocs, segona Pasqua), per tant dissabte dia 3 seria un problema, trencaria el pont, suposo ...

Es la meva opinió però la Fonda Europa podria ser un bon lloc ... d'aquesta manera, qui no vulgui quedar-se a dormir no ho te tant lluny .... es una opinió ... ja direu la vostra.