El Dilluns, 27 de Març de 2006 16:38, Alfons Nonell i Canals va escriure:
> PS: per cert, Benjamí, estic escoltant el teu darrer Mallorca en
> Xarxa,... està bé això d'entrevistar a gent de M$, està bé saber què
> opina l'enemic :-)

Tampoc és enemic, sinó antagonista amb problemes.  El problema és gran quan
han d'amagar la dura realitat embullant, dient coses a mitges i parlant de
xifres.

Per dura realitat vull dir que qui usa el seus productes acaba amb les feines
codificades de tal manera que necessita el seu permís per a usar-les més
endavant.  Ell i amb qui comparteixi les feines.

Però no vam entrar en aquests detalls perquè són discussions estèrils: el seu
negoci està basat en això.  És com parlar de misteris divins amb un cardenal.
No hi ha res a fer, el seu negoci està basat en això.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.