El Dilluns, 27 de Març de 2006 16:25, Alfons Nonell i Canals va escriure:
> Hola,

> I el millor és que tant patinar i no es despentina mai!!!
>
> Els seus principis religiosos?... suposo que com en Losantos i companyia
> (en teoria comparteixen els mateixos principis religiosos), "tot per a
> mi i tot s'hi val".

:))

Que consti que a jo no m'agrada que barregin religió (una cosa basada en coses
inqüestionables encara que no siguin raonables) amb política (tot ha de ser
qüestionable i raonable).  Però són ells, qui ho fan, en proclamar-se
demòcrates cristians i coses per l'estil. Si és allò que ho presideix tot, no
ens deixen fer gaire retrats més de la cosa religiosa.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.