Ep!

> Que consti que a jo no m'agrada que barregin religió (una cosa basada en
> coses
> inqüestionables encara que no siguin raonables) amb política (tot ha de ser
> qüestionable i raonable).  Però són ells, qui ho fan, en proclamar-se
> demòcrates cristians i coses per l'estil. Si és allò que ho presideix tot, no
> ens deixen fer gaire retrats més de la cosa religiosa.

Religió i política són dues coses ben diferente però, com molt bé dius,
són ells mateixos els que barregen les coses. Tot allò que permeti moure
masses és poder.

Salut,
Alfons.

PS: per cert, Benjamí, estic escoltant el teu darrer Mallorca en
Xarxa,... està bé això d'entrevistar a gent de M$, està bé saber què
opina l'enemic :-)