önceki mailimde bahsettiğim proxmox ile 4 tane sanal sunucu çalıştıran
makinada sanal sunucu olarak 3 tane windows sunucu bir tane de linux
sunucu var, bazen test işleri için 5. bir linux sunucu da çalışıyor.

Şimdiki işyerimde ofiste yazılım geliştiriciler test yapsın diye toplama
bir desktop makinaya proxmox kurmuştum, bir tane windows xp, bir tane
windows 2008 server ve iki tane linux sunucunun yanında bir de pfsense
firewall da sanal olarak çalışıyor.

Özet: KVM ile hem windows hem linux hem de bsd türevi sanal sunucular
kurabilirsiniz.

24-11-2011 17:35, Veli Cakmak yazmış: