2006. április 27. 16.10 dátummal Zana János ezt írta:
> perl: warning: Please check that your locale settings:
>          LANGUAGE = "hu_HU:hu:en_GB:en",

És így néz ki az említett változód?

> perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
> locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or
> directory locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such
> file or directory locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No
> such file or directory
>

> Amúgy a locales-t tegnap frissítettem.

Az általában libc frissítéssel is együtt szokott járni, több minden
frissül egyszerre. Nem lehet, hogy nem fejeződött be rendesen a
frissítés? A "no such file..." üzenetek mindenesetre gyanúsak. Nem a
locales konfigurálását kezdte el megint?

apt-get check mit mond?

> A locale.gen tartalma:  hu_HU ISO-8859-2

Ez jónak tűnik. locales-gen lefut?

--
Sala