On Sun, May 07, 2006 at 12:47:13PM +0200, Miloska wrote:

> mi ertelme van sec mx-nek?

Vilagos mindent amit leirsz, csak meg kell emesztenem. :-) A legkevesebb
kiesest szeretnenk az fix.

> miert jobb hogy egy masik gep queue-jaban ul a level nem a kuldojeben?

Relativ sok olyan level van, ami adott domainre erkezik (legitim mail)
s kapasbol a sec MX-re megy (teljesen mas hostingban / ISP-nel van a sec).
Valoszinuleg azert, mert az elsodleges valamiert nem elerheto a kuldo
fel szamara, valszeg kozte es a pri kozott halozati problema miatt.
Ezekkel a mailekkel vajon mi lenne egy MX eseten?

> csak arra jo, h oda megy a spam, a kerdesedre valaszolva igen, az okos
> spammerek alapbol a masodlagos mx-re kuldenek, legalabbis nekem volt
> olyan domainem ahol ez volt, ki is irtottam az mx-eket, csak 1 maradt.

Koszi a valaszt, mindenkepp megfontolando amit irsz.

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...