Kosa Attila írta:

> Nem emlekszem olyasmire, hogy ha 4xx-es hibakoddal utasitja
> vissza egy szerver a levelet, akkor 5-10 perccel kesobb kotelezo
> ujrakuldeni.

Nem is ezt írta, hanem ha nála pl. 300mp a limit, akkor 5p múlva jöhet újra.

> Azt gondolni pedig doreseg, hogy egy sok userrel
> terhelt szerver rendszergazdaja 5-10 perces ujrakuldesre fogja
> konfiguralni a szerver smtp-jet, ezaltal (is) novelve a sajat
> szerverenek a terheleset. Tehat az egy dolog, hogy te 5 perc
> mulva beengedned, de ezt a tuloldal honnan tudja? Es ha tudna is,
> mit tud kezdeni ezzel az informacioval az smtp demon?

Nem értem, miért növelne ez a terhelésen? A levélforgalom minden esetben
fix X mail/h. Ha 10 percenként ürítem a queue-t akkor kevés levelet kell
üríteni, ha riutkábban, akkor többet. De cirka ugyanannyit.
Nem néztem az RFC-t, de abból ítélve, hogy a postfixnél 1 óra a default
a queue ürítésre, valahol e köröl kell lennie a korrekt értéknek.