Lajber Zoltan írta:

> Kezd flame lenni: nem az authentikacioval van baj, hanem a MAPI-val. Vagy
> ha thunderbird tarolja, azt is tudja hasznalni a fereg?

Annyi féle MUA van, hogy erre nem specializálódnak a virnyákok. Eddig
csak olyannal futottam össze (szerncsém van?), ami local smtp akart
lenni, de az max. a tűzfallogig jutott, ott sikerült csak forgalmat
generálnia.
Az ilyenek transparens smtp proxy-n simán kislisszolnak, és ha a
víruskergető kicsit késik, már blacklist a vége.
Ha valaki tud olyan féregről, ami a MUA MAPI/IMAP/SMTP beállításain
keresztül a szerveren át küldi a leveleket, írhatna hozzá linket is, nem
árt tudni, ha van ilyen gonosztevő. Technikailag elképzelhető ennek a
lehetősége, de nem hiszem, hogy tényleg van.