Sziasztok!

Újabb PDC-s nemértem-be estem ;-)

Előzmény: PDC-t cseréltem, és mivel nincs sok felhasználó, gondoltam
az új PDC-n bepötyögöm azt a párat, az a biztos módszer. Az újra létrehozott
felhasználóknak üres a jelszavuk, a régi szerveren nem tudom, hogy mi  volt.

Most az van, hogy az olyan gépeken, amik nem lettek újratelepítve, nem tudok
belépni azokkal a felhasználókkal (csak domain userek vannak), akik eddig
használták a gépet... Más felhasználókkal úgy néz ki, hogy be tudok.

Ha a felhasználó profilját törlöm mindenhonnan, akkor csak egy üres
könyvtár jön neki
létre a következő belépéskor, a windows pedig jelzi, hogy ideiglenes profillal
vagyok bejelentkezve. munkaállomáson ott a profil, nem értem, hogy miért nem
használja?!

Ha a munkaállomáson átnevezem a profilt valamire, a szerveren pedig
ott a régi profil,
és úgy lépek be, akkor pedig "a csoportházirend kiszolgáló nem tud
csatlakozni..."
hibaüzenetet kapok, és kidob.

Nem tudom, hogy mi lehet a hiba: a gépet rendben lévőnek gondolom, mert
olyan felhasználóval, amelyik még nem lépett be rajta az előző szervere,
minden OK. A szerver oldalán sem tudom, hogy hol keressem a hibát, mert
már sok felhasználót létrehoztam rajta, nem volt gond: beléptem, beállítgattam,
kiléptem, és utána bármelyik gépről elérhető a profil.

Van valakinek ötlete? Valami Windows-dolgot sejtek a háttérben, de csak a próba
kedvéért inkább nem telepíteném újra... Amúgy Windows 7 van a gépen, ami
szórakozik velem.

Üdv:

--
Vastagh Norbert