Szládovics Péter <p...@szladovics.hu> írta (2011. szeptember 7. 17:49):
> A sima usereket és a gépeket _is_ a pdbedit-tel kellett volna átvinni.

Meg sem fordult a fejemben, mivel a kb. 90 gépükből
75-öt eleve újratelepítettem. Gondoltam, ha már úgyis
be kell léptetnem őket, akkor minek átvinni?! ;-)

Egyébként a profilok nagy részét is töröltem, mert új
progik, stb., mindent újra be kellett állítgatnom.

Csak ott van gond, ahol nem lett újratelepítve a gép, és a profil
is maradt...

> Biztos, hogy az a win7 jól van a domainben?

Igen: bármelyik másik felhasználóval be tudok lépni!

> A PDC ID ugyanaz (net getlocalsid/setlocalsid megvolt)?

Ez most nekem új ;-) Megyek ma vagy holnap újra, és megnézem.

--
Vastagh Norbert