> Meg sem fordult a fejemben, mivel a kb. 90 gépükből
> 75-öt eleve újratelepítettem. Gondoltam, ha már úgyis
> be kell léptetnem őket, akkor minek átvinni?! ;-)

Kár, pedig fordulhatott volna.
Pl. azért kell átvinni, hogy 15-tel ne legyen gond. Én az otthoni
hálózat két windows-zát is átvittem, tokkal-vonóval, nem is volt vele bajom.

> Egyébként a profilok nagy részét is töröltem, mert új
> progik, stb., mindent újra be kellett állítgatnom.
>
> Csak ott van gond, ahol nem lett újratelepítve a gép, és a profil
> is maradt...

Pont erről beszélek. A unix uid nem elég, a samba uid-ket kellett volna
pdbedit export/import-tal átvinni, és nem lenne gond. A userek uid-ja
szerepel a profil NTUSER.DAT registry fájljában, és ha ez nem OK, akkor
a profil nem töltődik be.
Ezeknek a usereknek a beállításait és profilját dobhatod ki, max a
dokumentumaikat tudod megmenteni, meg a nem win-specifikus beállításokat
(pl. ff/tb profilok, esetleg OE mappák, ha vannak, mert azok
importálhatók más OE tárolómappából, ill. a windows címjegyzék még
lementhető - .wab fájl).

> Igen: bármelyik másik felhasználóval be tudok lépni!

> Ez most nekem új ;-) Megyek ma vagy holnap újra, és megnézem.

A DC-nek is van UID-ja, evvel lehet lekérdezni/beállítani, hogy ugyanaz
legyen, mint a régebbi DC-nek. Ha nem stimmel, ez is okozhat ilyen
jellegű problémákat.