2011/9/7 Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>:
> Gondolom az ujonnan letrehozott felhasznaloknak a unix uid/gid-je es a
> samba sam-jai veletlenul sem ugyanazok, mint a regi szerveren voltak,

Ezt nem értem pontosan ;-) , de a felhasználókat átvittem (passwd, group
és shadow file-ok megfelelő részének másolása), aztán smbpasswd -a
minden szükséges felhasználónak. A linux és a samba friss telepítés
volt, tiszta lappal indult ;-)

> emiatt pl mas a profile dir-ek unix ownerei, szetestel a mapingek, stb...

Az uid-es és gid-ek maradtak, a könyvtárak (home és profiles stb.) másolva
lettek, azokon is maradtak, ls -l jónak mutat mindent, minden könyvtár azé,
akié lennie kell.

Jó lenne már érteni a samba-hoz... Egyszer talán lesz rá időm is :-(

Mivel ezek a gépek a dög nagy suli egy távoli szegletében voltak, hirtelen
nem, tudtam kipróbálni, hogy frissen telepített gépre a régi userrel (és annak
meglévő profiljával) be tudok-e lépni, de ha ma odaérek véletlenül, akkor azzal
kezdek. Tegnap sajnos el kellett jönnöm, erre már nem maradt időm :-(

Üdv:

--
Vastagh Norbert