Szládovics Péter <p...@szladovics.hu> írta (2011. szeptember 8. 10:29):

> Kár, pedig fordulhatott volna.
> Pl. azért kell átvinni, hogy 15-tel ne legyen gond. Én az otthoni

Hát igen, majd legközelebb ;-)))

> Ezeknek a usereknek a beállításait és profilját dobhatod ki, max a
> dokumentumaikat tudod megmenteni, meg a nem win-specifikus beállításokat

Ez nem gond, mert amúgy is rendbe akartam szedni a profilokat... A régi
szerver olyan kicsi volt, és annyira kevés volt rajta mindig a hely, hogy nem
tudtam külön partícióra tenni a profilokat, home könyvtárakat, stb. De most
már külön vannak, quota is van, és "felszámolom" az 1GB-os profilokat ;-)

A doksikat a helyükre (home könyvtár) teszem, egyedül talán az IE kedvencek,
meg a Firefox profil kellHET, de még az sem vészes.

Szóval gyalu lesz ebből ;-) De meg akartam spórolni ezt a melót...

> A DC-nek is van UID-ja, evvel lehet lekérdezni/beállítani, hogy ugyanaz
> legyen, mint a régebbi DC-nek. Ha nem stimmel, ez is okozhat ilyen
> jellegű problémákat.

De jó, hogy minden nap tanulok valamit... Nem csak a linuxban
persze ;-)) Egyszer ha lesz időm, olvasok sok doksit - de akkor
meg már nyugdíjas leszek, szóval minek?! ;-)

Köszönöm az ötleteket, üdv:

--
Vastagh Norbert