On 06/09/2015 02:11 PM, Ferenc Wagner <wf...@niif.hu> wrote:

> Belépsz az összes iLO-ra egyszerre clusterssh-val, kiadod a TEXTCONS
> parancsot,

Hopp, hopp! ne siessünk! Részletezzük csak ezt a néhány másodpercet!

A "belépek gépek BIOS-ába" konkrétan úgy történik, hogy egy adott
rövidke intervallumban, meg kell nyomnom az F9 gombot. Amikor
az adott gép ezt írja ki. Nehezítés: nem egyformán gyorsak, nem
egyszerre jutnak el erre a pontra. (Onnan tudom, hogy négyesével
végigmentem rajtuk.)

> belépsz a gépek BIOS-ába és setupolod őket.  Így képzeltem.

Szóval mit fogok látni a képen, ha egyszerre lépek be az összes gépre,
és mi biztosítja, hogy mindegyikhez akkor jusson el az F9,
amikor kell? :-)
További nehezítés: két gép nem reagál az F9-re sem, és üres a kép.
(Már le is adtam hibára a HP-nek.)

> De olyan lassan csöpögteted az információt, hogy kábé csak találgatni
> tudunk...

Bocs, de egy másik feladatot akarsz/akartok megoldani, mint amit
megkérdeztem. :-)
A kérdés az volt: hogy lehetne az NVRAM egészét, és nem csak a
standard 112 byte-ot manipulálni az adott vason futó Linuxból?
EHHEZ milyen információt kérsz még?

kissg