Blagodarja za objasnenijata,
za sajalenie tova edva li moje da se polzva pri B2B tranzaktzii s
US firmi, predpolagam znaesh che vsichko se odobrjava ot Legal Department-a
a te ne odobrjavat nisto, bez da ima odobrenie ot njakakva federalna slujba,
a te kazvat che trjabva da go testvat ako e novo reshenie i ne sa go testvali
predi,
a testa struva mnogo pari zastoto se zaplasta na consultanti.
V segashnija mi project (VoIP b2b prenos i syhranenie na svidetelski
pokazanija)polzvame open source keyserver Cryptix, no vypreki tova pak ti
trjabva Root certificate i nie go kupihme ot VeriSign zastoto zastoto te ti
davat edni
malki ustrojstva(kljucho dyrjateli) koito ti generirat  sluchaen pulic key
baziran na tvoja private key na opredelen interval, i sa goljamo udobstvo za
slujitelite.