Samo da dopylnia Danchev...

Ideologiata na komplementatnostta e, che mozhesh s dvoikata
private/public keys da pravish biektivno izobrazhenie. T.e.
neka A e mnozhestvo ot plain text elementi, a B e mnozhestvo
ot cryptirani sys public key elementi.

Izobraziavaneto na mnozhestvoto A v B (pylno i ednoznachno)
stava s pomoshtta na funkcia, v chiito argument e public key.
Izobraziavaneto na mnozhestvoto B v A (pulno i ednoznachno)
stava s druga funkcia, argument na koiato e private key.

Znachi, neka razsyzhdavame taka... Ako e vyzmozhno za edin
secreten kliuch da se generirat poveche ot edin public key, to
tova shte znachi ot edin public key da se generirat BEZKRAINO
mnogo publichni kliuchove (uslovieto poveche ot edin avtomatichno
oznachava bezkraino mnogo, osobeno ako se generirat po sluchaen
nachin). Znachi syshtestvuvat ili
bezkriano mnogo funkcii, koito da izobraziavat A v B ili funkciata
e edna, no ne primea argument, t.e. za kakvito i da sa stoinosti na
argumenta, tia dava edin i syhti rezultat... Tova obache vodi do
paradoksalnia rezultat, che mozhesh da

dekodirash vsichko s edin private key...

Taka izliza, kato se zamislish, a tova e nevyzmohno.

Ta kak da reshim paradoksa???

   Vesselin Kolev