Hmm...
Izpolzvam slednija java class java.security.interfaces.DSAKeyPairGenerator za
generirane na public key ot private key, kato algorithema e "SHA1withDSA" no tova
koeto te interesuva e Digital Signature Algorithm (DSA) kojto e opisan v NIST
FIPS186.
SHA e prosto za kodirane na public key v prenosna sreda
JavaSoft izpolzvat "HmacSHA1 hashing message authentication code algorithm",
kojto malko se razlichava ot SHA-1 kojto e opisan v NIST FIPS 180-1, moga da si
izvleka matematikata ot source code no ne vijdam prichina da go napravja,
mejdu drugoto moje da download-nesh ot JavaSoft source code na JCE toj e dosta
interesen i mislja che dobre napisan, az ne bih se nael da pisha sobstvena
implementatzija Java Cryptography Extension (JCE), prosto zastoto ima njakolko
veche napisani, a i moite interese sa nasocheni v druga oblast,
stiga mi che razbiram i che moga da izpolzvam veche napisanoto.
Systo Javasoft predostavjat edna malka comand line programka  keytool  s kojato
mojesh
da si generirash public key ako imash private izpolzvajki SHA1withDSA ili
MD5withRSA
i za dvata algorithema ima kolko iskash informatzija v Internet moje da si
namerish sam..

Kak raboti RSA ACE/Server(RSA e firma i ne znachi che algorithama e RSA) si njamam
na ideja
izpolzvaneto na tozi server ne e nito moe reshenie nito moja otgovornost, tova e
v  iziskvanijata i chast ot VPN-a na clienta za kojto rabotja, ot men se iska da
generiram X.509 certificates za vseki no potrebitel i da gi zapisha v LDAP servera
im, RSA Token-ite ne generirat public key, te generirat
6 tzifrov nomer kojto e validen samo 65sec kojto v kombinatzija s password/user
name/IP Address,
i tova che e baziran na  licnija certificat na vseki user ne e garantzia za
zastita, no e dostatychno zastiten za nujdite koito se ipolzva, no otnovo tova e
chast ot VPN-a sluji samo za logvane i ne e moj problem.