On 01 11 2002 16:16, Valentin Tzankov wrote:
> Blagodarja za objasnenijata,
> za sajalenie tova edva li moje da se polzva pri B2B tranzaktzii s
> US firmi, predpolagam znaesh che vsichko se odobrjava ot Legal Department-a
> a te ne odobrjavat nisto, bez da ima odobrenie ot njakakva federalna
> slujba, a te kazvat che trjabva da go testvat ako e novo reshenie i ne sa
> go testvali predi,
> a testa struva mnogo pari zastoto se zaplasta na consultanti.
> V segashnija mi project (VoIP b2b prenos i syhranenie na svidetelski
> pokazanija)polzvame open source keyserver Cryptix, no vypreki tova pak ti
> [...]

tuk edno pitane (zabelqzano ne ot men, a ot po nabludatelnite ;-):
kak stava taka 4e se generira slu4aen public key ot vreme na vreme, baziran na
tvoq private key (kojto predpolagam ne go smenqsh ot vreme na vreme) i posle
vsi4ko raboti - t.e. crypt-vate i decprypt-vate fine bez problem. Ili smenqte
i dvata klu4a ot vreme na vreme , t.e. vseki pyt se generovat dvojka novi
golemi i prosti 4isla i ot tqh dvata key-q ? Dokolkoto znam private i public
key sa complemantarna dvojka klu4ove (t.e. vzaimno dopylvasti se) ina4e -> no
decript ... Az li nesto nerazbrah ili vie polzvate nesto super special i ako
ne e bank secret kak raboti ? T.e. da ne vlezem v protivore4ie s matematikata
samo ... A kakyv encryption and signing tool polzvate za generovane na keys ?
pgp(i), gpg, drugo -- closed source ...
--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]