Предварително се извинявам, че ще ви откъсна от "развлекателния"
flamewar, които продължава вече доста дълго. По време на миналият
пратих писмо, в което търсех решение на реален проблем но хората
явно под влияние на другите thread-ове просто ми казаха dgd.

За да не се повтарям, проблемът беше:
http://linux-bulgaria.org/lug-bg-list/archive/2003/Feb/0471.html

Все пак много ми се иска да се реши. Please, please, pretty please!

Друг проблем с коjто се сблъсках днес. В нашият офис сме 3-ма, които
четем lug-bg. Идеята която днес ми хрумна е да абонирам един акаунт
и ние да си четем мейл листа чрез shared folder на imap сървъра.

Дотук добре. НО няма да можем да пишем заради ограничението да
постват само регистрирани потребители.

Може ли това ограничение да се махне. Според мен не е нужно и
създава повече проблеми от колкото решава.

Само за пример ще дам linux-kernel ML в които има десеторно повече
хора от lug-bg и си е отворен лист. Ако се използват няколкото
настройки от тук: http://vger.kernel.org/majordomo-info.html мисля,
че няма да има проблеми със спам. Поне доколкото наблюдавам lkml
там нежелани писма се промъкват по веднъж на седмица.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/

  • Re... Georgi Chorbadzhiyski