На ср, 2003-02-26 в 17:09, Georgi Chorbadzhiyski записа:
----cut-----

> Проблемът беше че не виждам защо да сме абонирани 3-ма в офиса. Пък и сега
> сме трима след време ще станем 10 и всяко нещо ще идва по 10 пъти. Тотална
> загуба на трафик.
>
> Не може ли да се измисли заобиколно решение. Да съм записан в листата за да
> мога да пращам, но да не получавам писмата? По този начин ще абонирам 1
> акаунт и вътрешно ще си разхвърляме пощата.

Това казвам ... Ако имаш N записани, за които MX-а е например
mail.unixsol.org (не знам дали ти е този, мързи ме да гледам :) ), то
един умен MTA ще прати само веднъж , 1 съобщение, до този MX, и ще каже,
че иска да го прати на онези N човека. Така че няма значение колко
човека записваш, ако споделят MX или домейн ..

  • lu... Georgi Chorbadzhiyski
    • ... Konstantin Angelov
    • ... Spas Pavlov
      • ... Georgi Chorbadzhiyski