On Wednesday 26 February 2003 00:31, you wrote:
> Предварително се извинявам, че ще ви откъсна от "развлекателния"
> flamewar, които продължава вече доста дълго. По време на миналият
> пратих писмо, в което търсех решение на реален проблем но хората
> явно под влияние на другите thread-ове просто ми казаха dgd.
>
> За да не се повтарям, проблемът беше:
> http://linux-bulgaria.org/lug-bg-list/archive/2003/Feb/0471.html

Тук трябва да поясня, че става дума за закъснението на писмата от групата.
Г-н Чорбаджийски се притеснява от факта ,че писмата пристигат при него с 20
мин. закъснение.

Като изключим възможноста часовниците на различните машини да не са точни,
представятели си как този сървър отваря едновременно към 350 конекции, за да
изпрати 350 писма без никакво забавяне?
Аз нещо не го виждам да става. Нека някой да каже има ли такава машина под
ръка? На какъв хардуер трябва да работи и какъв канал трябва да има?

> [...]
>
> Дотук добре. НО няма да можем да пишем заради ограничението да
> постват само регистрирани потребители.
>
> Може ли това ограничение да се махне. Според мен не е нужно и
> създава повече проблеми от колкото решава.
>
> Само за пример ще дам linux-kernel ML в които има десеторно повече
> хора от lug-bg и си е отворен лист. Ако се използват няколкото
> настройки от тук: http://vger.kernel.org/majordomo-info.html мисля,
> че няма да има проблеми със спам. Поне доколкото наблюдавам lkml
> там нежелани писма се промъкват по веднъж на седмица.

Ако г-н Чорбаджийски желае мога да му форвардвам всички спамове, които сега
 не стигат до листата.
Листа е направен затворен не случайно. Не случайно и записването става със
потвърждение. И това има пряка връзка със закъснението на писмата, защото ако
има записани 4 човека със адрес [EMAIL PROTECTED] по 5 мин. опит за
пращане на писмо и ето ти 20 мин. закъснение.

Миналата седмица някой искаше да си получава пощата през news група, сега
 друг иска друго, някой иска да ги получава на SMS, а защо не и по водомера.
 Аз ще напусна работа разбира се за да мога да удовлетворявам всички Ваши
 желания.

Успешен ден на всички.

Спас Пвлов

  • lu... Georgi Chorbadzhiyski