On Mon, 4 Dec 2006 02:06:04 +0200 "cem sonmez" <cemosonmez at gmail.com> wrote:
> system.devel'e gerek olmadýgýný soylemistiniz ... > Bir sonraki adým olan > > <<pisi build > http://svn.uludag.org.tr/pardus/playground/kernel/drivers/ati-drivers/pspec.xml > Paketler çalýþma dizinine yazýlýyor. > pspec.xml (3.0 KB)100% 0.00 B/s [??:??:??] > [bitti] actions.py (4.0 KB)100% 0.00 B/s > [??:??:??] [bitti] opengl-update.py (97.0 B)100% > 0.00 B/s [??:??:??] [bitti] > PiSi kaynak paketi ati-drivers inþa ediliyor > Emniyet mandalý: taban geliþtirme sistemi system.devel halihazýrda > kurulu Saðlanmamýþ inþa baðýmlýlýklarý kernel-source > Program sonlandýrýldý. > Ýnþa baðýmlýlýðý kernel-source saðlanamadý ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ > cýktýsý aldým... > > burda sorun nedir peki anlayamadým..(Sürüm 2.6.18.4-64) Yukarýda yazýyor zaten, kernel-source pakedi kurulu olmadýðý için paket inþa edilemiyor. Bu pakedi kurmanýz gerekiyor. Bu arada playground deposunadki ati-drivers pakedinin saðlýklý çalýþýp çalýþmadýðýný bilmiyorum, pek düzgün çalýþmayabilir, bu sebeple o depoya gitmiþti. Bilen / kullanan arkadaþlar var ise bilgilendirme kýsmýný onlara býrakýyorum. -- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens
