Konu baya karýþmýþ, 
#pisi it kernel-source
#./ati-driver-installer-8.29.6.run
Baþka bir þey istemiyordu yeni bir sürüm mü çýktý acaba. 

04 Ara 2006 Pts 02:31 tarihinde, Ömer F. USTA þunlarý yazmýþtý: 
> pisi bi blablabla   =  pisi build blablabla
>
> On 12/4/06, Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> wrote:
> > normal þartlarda o pisi bi blablabla dediðiniz iþlem sonrasýnda
> > blablabla.pisi oluþur
> > onu kurarsýnýz öncesinde hata verdiði için blablabla.pisi oluþmuyor ve
> > bu isimde bir
> > pakette depoda olmadýðý için Böyle bir dosya yada dizin yok diyor
> >
> > On 12/4/06, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> wrote:
> > > bu arada ondan bir sonra ki komutu da yazdým (pisi it
> > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi)
> > > bunun cýktýsý ise : " [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '
> > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi'  "
> > >
> > > sanýrým onur kucuk beyin bahsettigi durum bu olsa gerek degil mi??
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> > --
> > Ömer Fadýl USTA
> > http://www.bilisimlab.com/

Cevap