Merhaba
o bahsettiðiniz olay ati sürücülerini pisi olarak deðilde atinin sitesinden
indirilen sürücüler için geçerli

On 12/4/06, Said Aksarý <saidaksari at gmail.com> wrote:
> Konu baya karýþmýþ,
> #pisi it kernel-source
> #./ati-driver-installer-8.29.6.run
> Baþka bir þey istemiyordu yeni bir sürüm mü çýktý acaba.
>
> 04 Ara 2006 Pts 02:31 tarihinde, Ömer F. USTA þunlarý yazmýþtý:
> > pisi bi blablabla   =  pisi build blablabla
> >
> > On 12/4/06, Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> wrote:
> > > normal þartlarda o pisi bi blablabla dediðiniz iþlem sonrasýnda
> > > blablabla.pisi oluþur
> > > onu kurarsýnýz öncesinde hata verdiði için blablabla.pisi oluþmuyor ve
> > > bu isimde bir
> > > pakette depoda olmadýðý için Böyle bir dosya yada dizin yok diyor
> > >
> > > On 12/4/06, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> wrote:
> > > > bu arada ondan bir sonra ki komutu da yazdým (pisi it
> > > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi)
> > > > bunun cýktýsý ise : " [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '
> > > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi'  "
> > > >
> > > > sanýrým onur kucuk beyin bahsettigi durum bu olsa gerek degil mi??
> > > >
> > > > _______________________________________________
> > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> > > --
> > > Ömer Fadýl USTA
> > > http://www.bilisimlab.com/
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap