pisi bi blablabla = pisi build blablabla On 12/4/06, Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> wrote: > normal þartlarda o pisi bi blablabla dediðiniz iþlem sonrasýnda > blablabla.pisi oluþur > onu kurarsýnýz öncesinde hata verdiði için blablabla.pisi oluþmuyor ve > bu isimde bir > pakette depoda olmadýðý için Böyle bir dosya yada dizin yok diyor > > On 12/4/06, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> wrote: > > bu arada ondan bir sonra ki komutu da yazdým (pisi it > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi) > > bunun cýktýsý ise : " [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: ' > > ati-drivers-8.21.7-4.pisi' " > > > > sanýrým onur kucuk beyin bahsettigi durum bu olsa gerek degil mi?? > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > -- > Ömer Fadýl USTA > http://www.bilisimlab.com/ >
-- Ömer Fadýl USTA http://www.bilisimlab.com/
