normal þartlarda o pisi bi blablabla dediðiniz iþlem sonrasýnda blablabla.pisi oluþur onu kurarsýnýz öncesinde hata verdiði için blablabla.pisi oluþmuyor ve bu isimde bir pakette depoda olmadýðý için Böyle bir dosya yada dizin yok diyor
On 12/4/06, cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> wrote: > bu arada ondan bir sonra ki komutu da yazdým (pisi it > ati-drivers-8.21.7-4.pisi) > bunun cýktýsý ise : " [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: ' > ati-drivers-8.21.7-4.pisi' " > > sanýrým onur kucuk beyin bahsettigi durum bu olsa gerek degil mi?? > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- Ömer Fadýl USTA http://www.bilisimlab.com/
