At 11:37 AM 3/19/99 EST, you wrote:
>Pani Anna Niewiadomska napisala:
>
>#  Przepraszam ale to mnie odrzucilo, a nie Magde, ktora tylko
># mnie zacytowala.
>
>Najmocniej przepraszam Pania Anne i Pania
>Magdalene za pomieszanie ich wypowiedzi.
>
># I zaraz Panu wyjasnie dlaczego. Otoz ja
># nigdy nie slyszalam o Ciemnogodzie-liscie i nie mam pojecia
># jakie autorytety tam pisuja.
>
>Rozumiem. Odrzucilo Pania od czegos, czego
>Pani nie zna.
>
>#  Natomiast pare misiecy temu pojawil sie tutaj pewien
># pan, ktorego poglady a  przede wszystkiem styl wydawal
> [...]
Dziekuje za pozdrowienia ale prosze nie robic ze mnie gupiej. Z moja logika
jest wszystko w porzadku. Pierwsze zdanie ktore Pan byl laskaw tak
sarkastycznie skomentowac bylo tylko wprowadzeniem do wyjasnien w zdaniach
nastepnych. Nie ocenialam w nim listy o ktorej istnieniu nie mialam
pojecia, tylko tlumaczylam, ze nie majac pojecia o zacnej tej liscie
kojarzylam slowo Ciemnogrod z osoba ktorej teksty i zachowanie na liscie
ktora znam(P-L)bardzo mi nie odpowiadaly. To tyle. Pan Swiderski wyjasnil
mi juz na czym polegalo nieporozumienie i  w zwiazku z tym uwazam dyskusje
za zakonczona.

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym