Pani Anna Niewiadomska napisala:

#  Przepraszam ale to mnie odrzucilo, a nie Magde, ktora tylko
# mnie zacytowala.

Najmocniej przepraszam Pania Anne i Pania
Magdalene za pomieszanie ich wypowiedzi.

# I zaraz Panu wyjasnie dlaczego. Otoz ja
# nigdy nie slyszalam o Ciemnogodzie-liscie i nie mam pojecia
# jakie autorytety tam pisuja.

Rozumiem. Odrzucilo Pania od czegos, czego
Pani nie zna.

#  Natomiast pare misiecy temu pojawil sie tutaj pewien
# pan, ktorego poglady a  przede wszystkiem styl wydawal
# mi sie absolutnie nie do przyjecia. Ten pan dal nam tu
# popis patiotyzmu, dobrego wychowania i poboznosci z
# jaka ja absolutnie nie chce miec nic wspolnego. Dal nam
# tez  kilkokrotnie do zrozumienia ze sympatyzuje z tym
# jakims Ciemnogrodem, stad moja niechec do takiej
# formacji duchowej.

Poslugujac sie Pani logika: gdyby oceniac cala Poland-L
na podstawie niedawnego zachowania jednego z jej
czlonkow, to nalezaloby ja okreslic jako grupe
schizofrenicznych donosicieli i pieniaczy, piszacych
klamliwe listy do premiera Kanady, do wladz Uniwersytetu
w Buffalo itd. A przeciez wiemy, ze jest to srodowisko
ludzi inteligentnych, patriotycznych i kulturalnych,
a w dodatku tolerancyjnych.

Zechce Pani przyjac me pozdrowienia
Slawek

Odpowiedź listem elektroniczym