 |Kto to jest Emilia Wisniewska?
 |Czy kazdy list nowicjusza jest cenzorowany czy po pierwszym liscie, uznanym
 |za ... (no wlasnie za coi? prowokacje?) delikwent jest z listy "wykopany"
 |Aleksandra
 |"Nowy" listowicz na poczatku, zaraz po zapisaniu sie na liste jest

Kilka miesiecy temu na liscie pojawila sie niezwykle agresywna
uczestniczka, pani E.W., ktora po kilku czy kilkunastu dniach
doprowadzila niemal do zamkniecia listy. Jakakolwiek wypowiedz
na jakikolwiek temat byl dla niej okazja do obrazliwych atakow
i to w liczbie kilkunastu dziennie. Teraz najwidoczniej wlasciciel
listy woli 'sprawdzac' nowych uczestnikow. Nie pierwszy to skadinad
przypadek, gdy anonimowosc listy wyzwala u pewnych osob rozmaite
anormalne reakcje, takie jak agresja. Na liscie bylo juz sporo takich
uczestnikow, zadna jednak nie dorownywala E.W.

Ale jak widac, pani juz jest na liscie! Cieszymy sie.

Jacek A.