Dzien Dobry.

Chcialbym przeprosic Pana Michala Sulej i Pana Owoca
Michala za uzycie jego adresu a Pana Owoca za nieco agresywny
ton mojego listu.

E. Wisniewska w/g mnie nie powinna nigdy byc przez nikogo
traktowana na powaznie. Pisuje ona na s.c.p.
Ma ona jakas wlasna idee-fix na temat godzenia Polakow i Zydow.
Sposob jednka w jaki to robi jest dla jednych zabawny,
dla drugich "upierdliwy". Osobiscie nie uwazam ze POLAND-L
stacil cokolwiek usuwajac ja z listy.

Moje ortograficzne bledy.
Nikt nie jest ich tak swiadom jak ja sam.
Nie jest to wyrazem lekcewazenia czytelnika, ale mojej
dyslekcji. Staram sie. !!!
Ja poprostu patrzac na moj wlasny tekst ich
"nie widze". Te ktore zauwazam te poprawiam.

Pozdrowienia
Wieslaw

Odpowiedź listem elektroniczym