>Aleksandra Tomasik zapytala:

>i wiele osob natychmiast odpowiedzialo, co jakby nie bylo swiadczy o
wyraznej
>indywidualnosci pani Emilii :-)

Faktycznie. Poza tym zlosc i gniew nie biora sie z niczego - ale to juz
problem dla psychologow (ja moge najwyzej pofilozofowac, ale tylko
"domatorsko", albo spojrzec na to naukowo, i to juz zawodowo).

  mysle, ze nie byla to zadna
>konspiracja czy zjawisko nadprzyrodzone, ale zwyczajny bug jakimi usiane
jest
>wiekszosc software'u w naszych czasach galopujacej wydajnosci wymaganej od
>programistow.

Szczesliwie ja rowniez nie mam paranoi przesladowczej. Nikt sie jak dotad na
mnie nie zawzial i "obawiam" sie ze tak juz zostanie do ... smierci

Kilka dni temu dowiedzialam sie jak sie "robi" swoj podpis i radosnie go
wszedzie umieszczam (ni z tego ni z owego) Czy nikt tu nie ma swoich stron
czy nie ma wyrobionego podpisu czy tez (niestety, najbardziej prawdopodobne)
mysli ze taki podpis to pasuje tu jak kwiatek do kozucha (uwielbiam te
polskie powiedzenia)
Aleksandra Anna
http://www.geocities.com/Athens/Ithaca/6634
ESL and English exam preparation for Polish students

Odpowiedź listem elektroniczym