Dzien dobry

>Ale tenze Madry Dobry Czlowiek rownie powiedzial:
>[...].."nie nalezy jednak obarczac wszystkimi winami tylko wyznawcow
>Chrystusa, choc jako Bracia w Chrystusie jestesmy w stanie wziasc wszystkie
>winy na Nas i za nie tylko Nas".

Najlepiej jest brac na siebie nie "wszystkie" i nie "za innych" ale wlasne
winy. Ogladalem wczoraj program o Zambi. 90% mieszkajacyh w pewnych
okolicach maja aids. Pracuje miedzy nimi polska zakonnica wyksztalcona
pielegniarka. Ma ona dosc ciekawe poglady.

Jezeli pamietam dobrze ujela to slowami :
mam obowiazki jako chrzescjanka/katoliczka, ale za te odpowiem przed Bogiem
mam obowiazki przed ludzmi jako czlowiek za te odpowiadam przed swoim
sumieniem i ludzmi. Nie rozdaje ona prezerwatyw ale otwarcie glosi mowi co
sadzi  o zakazie uzywania prezerwatyw.

>Wilhelm Glowacki

Wieslaw
P.S. Czy ten "Tomahawk" to ze wzgledu na orli nos ???..:))

Odpowiedź listem elektroniczym