On 19 May 99 at 21:10, Sliwka Prunka wrote:

> Przede wszystkim Smialy

    Pudelko (kartonowe?); ten to Boleslaw. Boleslawow ci u nas wiecej.
  Chrobry, Krzywousty, Wstydliwy, Bierut, Bolek od Lolka, Bolek
  agent.

> switu kankana Babcie wnuczkom bajki kleca, zlote zeby z nieba leca. Jablonie
> kwitnace jablonie.
> Oto chmurka na niebiesiech zgadujemy co nam niesie bialy sen czy srebrne
> zlotowki, wszyscy klniemy toz to skandal dzisiaj z nieba wstyd i granda leca
> gorace parowki.
>
> Spiewala to zona Kydrynskiego, Halina Kunicka,  wtedy jeszcze nie zona,
> siostra .. no wlasnie nie moge sobie przypomniec ale tez spiewajaca i to ta
> co miala glos.

    Nie wiem, czyja siostra jest Halina K. Jest takze matka Marcina
  Kydrynskiego i tesciowa Anny Marii Jopek. Oraz babcia Franka.
  Franek jest Franek, bo akurat urodzil sie wtedy, gdy inny Franek
  umarl.

> Wrona kracze wronie wolno, bo wolny to ptak...
> >
> Waly Jagielonskie

    O! A oni jeszcze tak: tato, niech szlag trafi takie lato, pora
  zla to.

> A prosze bardzo panie zaczepialski

> To byl maj gotowa byla ta sukienka i noc sie stawala snem
> Juz zapisani bylismy w urzedzie biale koszule na sznurze schly
> Nie wiedzialam co ze mna bedzie ...
>
> Marylka

   Tak naprawde to Agnieszka.

> Upps ! Ales mi Jedrus zafasowal nawet nie wiem gdzie tego szukac

   Ha. To Zbigniew Holdys, poczatki Perfectu, a tekst napisal
  Andrzej Mogielnicki.

> Gdy pijak nabrudzi kto za zle mu ma?
> Milicja Wroclaw i ja. (3x)

   Iza Bozek odpowiedziala. Moje z kolei to byl Roman Kolakowski, co
  to zastapil Jacka Zwozniaka na pozycji barda miasta Wroclawia.
  A jakos nikt nie moze zastapic Andrzeja Waligorskiego. A milicja
  we Wroclawiu zlapala kwasiarza. Podac szczegoly?

> napisem

> Nic sie nie majaczy pan po prostu jest mlody . Widaje mi sie ze ten dom w
> koncu zburzyli w 60-tym ktoryms roku.

   To moze majaczyl mi sie jego duch.

> puszke przy ktorej zakochani mieliby sie calowac ( w moich czasach to do
> tego specjalnie bramy stawiali, zeby ludzie sie mieli gdzie calowac)

   "U nas"? Pokazuja? Nie wiem. Nie mam pojecia. Moze nie jestem
 zakochany, to sie nie zainteresowalem.

> Wie pan co to jest Prune po angielsku? Jest to wysuszona sliwka.

   Teraz juz wiem...

> Taka
> pomarszczona daleka kuzynka swiezej zeskiej mlodej sliweczki. Jak sliwka
> jest mloda to jest Sliwka, potem podsycha, dojrzewa i robi sie Sliwka
> suszona czyli Prunka ( takie spolszczone maslo maslane - ukazujace pieknie
> przemijanie i znaczenie czasu w zyciu kobiety). Tak wiec jak pan nie pamieta
> tej bomby i tego budynku to pan jest Sliwek a ja Prunka. Tera kapiczio?

   noo, sliwki to tak w cyklu rocznym...

> Moja skora mnie ogranicza,
> Moja glowa granice mi wytycza
> Moja reka wskazuje mi noge