On 19 May 99 at 21:16, Sliwka Prunka wrote:

   Maj przystrajal ziemie(...) gdy poznal sie z pania pan. Jak raz
  uslyszalem to w radiu. Kto spiewal?

> Zgadzam sie, to nie jest o bzie tylko autobusie. Poza tym na Pereca nie ma
> bzu!!!

   Moze na Bzowej nie ma bzu, ale na Pereca musowo byl. Jak bonie
 dydy.

> Po tej becherowce to pewnie ci wszystko bzem pachnialo.

   No cos Ty...po becherowce pachnie zupelnie inaczej. A czym
 jeszcze pachnialo? Bede musial zapytac.

> Sliwka domagajaca sie prawdy historycznej o Pereca

   Perec byl Zydem. Ja wiem, ze o Pereca, a nie o Perecu,
  ale o Pereca juz powiedzialem, ze bez jest bez watpliwosci.
  I tego Pereca w PRL byla ulica Leona. Dopiero pozniej pojawilo
  sie, Lejba Pereca.

 Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym