Zreszta z ta

Ciekawe skad ten stereotyp sie wzial?

Mieszkam

"Swoje nie' ale moje tak. Zdecydowanie uwazam ze ostatnia rzecza ktora
zajmuja sie pracownicy kosciola to jest niesienie pomocy i modlitwa.
Wylaczam z tego zakony i siostry pomocne, katechetki. Ci zajmuja sie tym co
glosza.

 Obecnie tez nie agituje ani nie nakazuje wybierac

Gloszac prawo 'nie bedziesz mial Bogow cudzych przede mna' Kosciol mowiac
co jest dobre twierdzi ze wszystko inne jest niedobre. Dlaczego KK nie
placi podatkow od zarobkow?

.

Tak, tak, wiem ze ks.

W mojej pracy jak sie zdarzaja 'wyjatki' to sa usuwane. Moga sobie dalej
byc wyjatkami ale pod inna nazwa.

> Przedstwaiciele episkopatu tez czasem zabieraja glos na tematy
> polityczne - rzecz nieslychana w innych krajach.

Absolutnie sie zgadzam. Tak jest w Kanadzie. Kosciol jest taka sama
organizacja jak kazda inna i w zwiazku z tym podlega panstwu.

no to ja tez (ciach)

Malina

Odpowiedź listem elektroniczym