Jacek Arkuszewski wrote:

> Kto to wlasciwie jest?
>
> Ciekawy

Nie do konca jestem przekonany, czy dobrze zrozumialem powyzsze pytanie.

Jesli chodzi o UWniarzy, to pisownia tej wielce - moim zdaniem - zasluzonej
inwektywy wyraznie wskazuje, ze chodzi o czlonkow Unii Wolnosci (UW).
A AWS to oczywiscie Akcja Wyborcza "Solidarnosc", czyli podstawowy czlon
niemilosciwie rzadzacej Polska koalicji.

Pozdrawiam

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym