JA wrote:

> Czy pan nie przesadza? Czy katolikowi nie wolno wytwarzac witrazy?
> I przydaloby sie by pan uwazniej czytal teksty zanim zacznie pan
> odpowiadac.

Panska uwaga odnosi sie dokladnie do Panskiego komentarza. Prosze jeszcze
raz przeczytac kolejnosc stwierdzen pana Szymoszka:
1. Owsiak podaje sie za katolika
2. w nawiasie uzasadnienie (?) dla owsiakowego twierdzenia (czy moze potwier-
   dzenie, ze jest prawdziwe? - nie wiem, ktora opcja bardziej zgodna
   z intencja autora...)
3. i na to moj komentarz.

Pana pytanie: "czy katolikowi nie wolno wytwarzac witrazy?" ma sie tak
do mego toku myslowego, jak piesc do nosa. Czy ja bylem napisalem, ze
katolikowi nie wolno wytwarzac witrazy? Panie Jacku...

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym