----- Original Message -----
From: Anna Niewiadomska <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, May 31, 2000 10:19 PM
Subject: Re: Premier z klasa

> At 01:19 PM 5/31/00 +0200, you wrote:
> (...)

> Rozumiem ze chodzi o nastepujaca wypowiedz Jacka A:
>
> *******
> Pat organizacyjny polegal przede wszystkim na tym, ze radni AWS
> sie obrazili i przestali przychodzic na posiedzenia, a vice
> przewodniczacy z AWS udawal, ze jest chory. Wiec moze trzeba bylo
> zaczac od zdyscyplinownia ludzi swojej partii? Ale mniejsza z tym.
> *******
>
> No coz, o prawdziwosci (lub nie) powyzszego nie moge sie wypowiadac. Nie
> [...]

Premier Buzek zapewnial  Unie, ze nie bedzie wprowadzal komisarza do
Warszawy. Dwa dni pozniej stalo sie to niestety faktem. Podobno Buzek ulegl
naciskom Krzaklewskiemu i grupie radnych AWS-u
z  Warszawy.Tym samym radnym, ktorzy najpierw nie chcieli koalicji z Unia
 glosowali przeciwko
Piskorskiemu) a pozniej paralizowali dzialalnosc rady. Plazynski, marszalek
Sejmu i czlonek AWS-u, okreslil to jako powazny blad.
2 miesiace temu mialem okazje rozmawiac z dosc prominentnym czlonkiem
AWS-u.W prywatnej
rozmowie powiedzial mi, ze Buzek, ktoremu nikt nie zarzuca /no moze za
wyjatkiem KPN-Ojczyzna/
nieuczciwosci, czy tez zlej woli, ma jednak pewna wade. Otoz jesli go
zapytac:
-Ile jest dwa razy dwa?
 Odpowie:  szesc- bo czesc mu powiedziala ze cztery, a czesc ze osiem. Przy
calej sympatii
 jaka mozna miec do niego, jest to wada charakteru wykorzystywana przez
Krzaklewskiego, ktory pociaga  za sznurki, nie ponoszac jednoczesnie zadnej
odpowiedzialnosci.
 Jaka jest ta nasza prawica? Czy to jest KPN- Ojczyzna, ktora  weszla do
Sejmu jako AWS a    potem zaczela lustrowac wszystko co sie rusza- lacznie z
premierem Buzkiem? Czy to tez Lopuszanski, ktory chce stworzyc z Polski
jakis rezerwat przyrody, do ktorego beda przyjezdzali turysci, aby zwiedzic
to dziwne miejsce, a tubylcom zostawic koraliki i lusterka. Sam by zostal
szamanem i jakos sie ustawil.
Dla jednych Buzek ma klase, a dla mnie jest tylko uczciwym czlowiekiem
uwiklanym w ciezkie sytuacje, ktore mu wymysla jego wlasna partia.
Jacek O.