jack OLSZANKA wrote:

[...]
> Premier Buzek zapewnial  Unie, ze nie bedzie wprowadzal komisarza do
> Warszawy. Dwa dni pozniej stalo sie to niestety faktem. Podobno Buzek ulegl
> naciskom Krzaklewskiemu i grupie radnych AWS-u
> z  Warszawy.Tym samym radnym, ktorzy najpierw nie chcieli koalicji z Unia
>  glosowali przeciwko
> Piskorskiemu) a pozniej paralizowali dzialalnosc rady. Plazynski, marszalek
> Sejmu i czlonek AWS-u, okreslil to jako powazny blad.
> 2 miesiace temu mialem okazje rozmawiac z dosc prominentnym czlonkiem
> AWS-u.W prywatnej
> [...]

Slyszalem, ze gdy Buzkowi skonczy sie papier toaletowy i musi powiesic
nowa rolke, dzwoni do Krzaklewskiego i pyta sie jak powiesic: czy ma sie
on rozwijac do sciany, czy od sciany?

Krzaklewski stosuje stary, wyprobowany model Biuro Polityczne vs.
Rzad. O wszystkim sie decyduje i za nic nie ponosi odpowiedzialnosci.
Chyba stad jego obecne opory, by podjac sie premierowania. Skolei
nie chce zgodzic sie na zdecydowanie rozsadnego Plazynskiego,
bo to jego najwiekszy rywal. Tak ja to widze, moge nie miec racji.
A poza Plazynskim i Krzaklewskim? Nie ma wlasciwie nikogo.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym