At 01:19 PM 5/31/00 +0200, you wrote:
(...)
>Malgorzata
>
>P.S. Argumenty pana Jacka o sytuacji w Warszawie nie sa
>     prawdziwe. To sie nazywa propaganda szeptana.;-)

Rozumiem ze chodzi o nastepujaca wypowiedz Jacka A:

*******
Pat organizacyjny polegal przede wszystkim na tym, ze radni AWS
sie obrazili i przestali przychodzic na posiedzenia, a vice
przewodniczacy z AWS udawal, ze jest chory. Wiec moze trzeba bylo
zaczac od zdyscyplinownia ludzi swojej partii? Ale mniejsza z tym.
*******

No coz, o prawdziwosci (lub nie) powyzszego nie moge sie wypowiadac. Nie
jest to jednak bynajmniej propaganda szeptana. Podobne wiadomosci ukazuja
sie tez w druku. Ja np. w szanowanym i krakowskim zreszta pismie
przeczytalem co nastepuje:

"(...) Bezposrednim powodem obecnego kryzysu byla jednak niesubordynacja
grupy radnych AWS, ktorzy ostentacyjnie zlamali porozumienie z Unia
Wolnosci, zawarte uroczyscie przy udziale krajowych liderow obu ugrupowan,
a nastepnie, znalazlszy sie w opozycji , podjeli bojkot posiedzen rady.(...)"

Janusz A.Majcherek w komentarzu "Herman to nie Starzynski", TP nr 22, 28
maja 2000.

Michal Niewiadomski

Odpowiedź listem elektroniczym