On Sun, 24 Sep 2000 14:53:59 -0500, you wrote:

>Mnie na przyklad obchodzi ten wybitny poeta, wiec prosze nie
>uzurpowac sobie "nas", niech pan mowi w swoim imieniu.
>A jesli juz mowa o ("podobno", rzekomym, prawdopodobnym,
>prawie-pewnym, domniemanym :-) zydowskim pochodzeniu
>Kwasniewskiego, to dla mnie jest to przyklad obsesji
>prawicowcow polskich widzacych w kazdym wrogu Zyda.

Po pierwsze drogi panie Mezynski, obsesja ta dotyka nie polskich
prawicowcow a rasistowska (wiec)holote - kolejne i nie pierwsze
zreszta antypolskie oszczerstwo ktore Pan tak niezrecznie propaguje w
chwilach wolnych od wypominania innym antypolskosci.
Po drugie drogi panie Mezynski, panskie uwagi dotyczace "obsesji osob
widzacych w kazdym wrogu Zyda" brzmia smiesznie gdy przypomnimy sobie,
ze jeszcze pare miesiecy temu zajmowal sie Pan "ujawnianiem
zakonspirowanych Zydow" na Poland-L (klaniam sie).
Po trzecie drogi panie Mezynski, niech sie Pan juz tak publicznie nie
przemalowuje, kazdy juz wie jakiego koloru Pan naprawde jestes.

Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym