> Laskawy panie Buchholtz: Do kultury polskiej nalezy wszystko o czym na
> liscie takiej jak Poland-L zechca rozmawiac Polacy. I niewatpliwie
swiadczy
> o tej kulturze w jaki sposob to czynia.
>
> Ale nawet jesli sie pan z tak szeroka definicja nie zgadza, posting na
> ktory zechcial pan odpowiedziec, nie bedac najwyrazniej w stanie
przeczytac
> (albo zrozumiec) go w calosci, miesci sie i w znacznie wezszej definicji.
> Do kultury polskiej naleza niewatpliwie tlumaczenia na jezyk polski
> [...]

Nie wyobrazam sobie literatury polskiej bez braci Singerow. Nie wyobrazam
sobie literatury polskiej bez Galczynskiego. Ale ja czytam ksiazki i czytam
poezje. Bez nich moje zycie byloby szalenie ubogie. Kiedys ktos juz glosno
powiedzial ze czystosc rasy to najwyzsza wartosc... ale chyba nie moge sobie
przypomniec kto to byl.. wiem ze to nie byl ktos z mojej rodziny... moze z
rodziny pana Stefana? a moze panskich przodkow?

pozdrawiam osobe ktora umiescila informacje o panu Amichai..

Malina

Odpowiedź listem elektroniczym