W poniedzialek, 16 pazdziernika 2000 1:03 PM
Pan jack OLSZANKA napisal:

> Jaka mysl Adolfa Hitlera,Panie Swiderski, wywarla na Panu tak
> duze wrazenie, ze zaliczyl go Pan do intelektualistow?

Napisal ksiazke, potrafil poprawnie przemawiac, interesowal sie
sztuka - to chyba swiadczy o tym, ze byl intelektualista. Ale
ja napisalem, ze sie nie znam, wiec moge sie mylic. Dlatego
prosze intelektualistow z tej listy o pomoc.

Przy okazji moglby Pan zdefiniowac co to znaczy intelektualista
co pomogloby mi na przyszlosc unikac ewentualnych bledow? Bo
jak na razie to jedyne kryterium jakim moglbym sie poslugiwac
jest to co napisala Pani Bozek, czyli, ze wsrod prawicowcow nie
ma intelektualistow co sugeruje, ze intelektualista musi byc
lewicowcem.

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, poniedzialek, 16 pazdziernika 2000

Odpowiedź listem elektroniczym