-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: "Irek Karaskiewicz" <[EMAIL PROTECTED]>
An: <[EMAIL PROTECTED]>
Gesendet: Sonntag, 26. November 2000 11:57
Betreff: Re: koncesje radiokomunikacyjne

> [...]
> kogo jest ono kierowane, po to by go oszukac. To taki wyzszy i bardziej
> wyrafinowany sposob klamania, ktory jest instrumentem sprawowania wladzy
> socjalistow. Byl on juz stosowany w bylych demoludach, ale w formie
> niezwykle topornej. W krajach, tzw "wolnych" prawdziwy rozkwit tego
jezyka
> nastapil w latach 90-tych, tj w okresie gdy calkowita wladze po obu
stronach
> Atlantyku przejeli marksisci, tj pedofile w Brukseli i w czlonkowskich
> eurolandach oraz pewna cholernie halasliwa mniejszosc narodowosciowa w
USA,
> ktorej jednak nie wymienie z imienia, dlatego aby nie zostac posadzonym o
> antysemityzm.
>

> pozdrawiam
>
> Irek Karaskiewicz

Czyli pana zdaniem socjalisci na spolke z pedofilami z Brukseli i pewna
mniejszoscia narodowa z USA ktorej nazwy nie chce pan ujawnic, wymyslili
tzw. Nowomowe aby utajnic swoje cele polityczne, lub nazywac je inaczej,
hm... wiec ci socjalisci i cala reszta od pewnego czasu przestali sie
nazywac socjalistami, czy tez uzywac nazwy wlasnej narodowosci i dla zmylki
przeciwnika wymyslili taki kod i zaczeli zwac sie "liberalami".
Uwaza pan tez ze wbrew temu co obserwowalismy w latach 90 tych wladze po
obu stronach Atlantyku objeli marksisci ktorzy zapewne zwali sie tak tylko
w ramach tejze Nowomowy a w rzeczywistosci byli to tez jak pan sam pisze
pedofile chcacy ukryc swe prawdziwe sklonnosci.
Rzeczywiscie bardzo to skomplikowane i przecietny wyborca i zjadacz chleba
moze sie w tym pogubic, zwlaszcza w Polsce gdzie spora czesc ludzi
chcialaby jeszcze poglosowac na tych socjalistow, czy tez socjaldemokratow
ale przeciez wedlug Nowomowy ich nagle zabraklo, chyba nie zauwazyli ze
popyt na nich jest znacznie wiekszy niz na liberalow i oszukuja samych
siebie.

Pozdrawiam
Marek Kowalewski

Odpowiedź listem elektroniczym