Uwaga nt. Starego Wiarusa.

Gdyby p. Zbigniew Framus osiadl w Szwecji lub gdzie indziej to co wtedy Wiarus pisalby - ale nieudolne wojsko, UOP WSI itd.
Jako mozna bylo dopuscic, zeby taki uciekl. Drugi Bagsik czy Gasiorowski. Ale patalachy - kompromitacja!
Czy nie tak P.T.Listowicze.
Co nalezy robic - czekam na propozycje Jasnie Oswieconych?
A.S.

Odpowiedź listem elektroniczym