Jan Grylicki wrote:

> "Richard Ochudzki" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> : Jesli jak twierdzi pan Baczynski kapitan jest suwerenem na promie, a
> ten kapitan jest Polakiem to za odmowe pomocy polskim sluzbom on by
> musial odpowiadac.
>
> Kapitan nie jest zadnym suwerenem,

Tak, takie stwierdzenie mialo watle podstawy.

podlega prawu panstwa, pod ktorego
> bandera plynie. Ja zreszta nie oskarzam kapitana statku, tylko polskie
> wladze, ktore zlamaly zasady prawa miedzynarodowego, aby pod bzdurnym
> pretekstem aresztowac czlowieka.
>
> Janek

No wie pan, to sie nie na darmo nazywa "tania bandera".
A nie zastanawia pana czemu Szwedzi zawrocili prom na wody
miedzynarodowe ?
Gdyby Wyspy Bahama mialy protestowac to i Szwedom powinno sie oberwac.
Znowu cyrk zrobili.

Ryszard Ochudzki

--

Znudzilo Ci sie logo w komorce?